come on up and dance with me

Dagen till ära har jag bakat hallongrottor som inte blev hallongrottor utan jordgubbsgrottor. Same shit right?!
Fast sylten tog slut så jag fick hushålla vilket innebar att alla fick superlite sylt på sig som sedan nästan försvann i ugnen. Sicket problem. Men goda blev dom. Jag tröttnade dock efter två så resten blir pappas.

Nästa husmorsuppgift blev att laga mat. De två sista dagarna har jag gått och varit hur sugen som helst på köttfärsås med spagetti. Whats up with that liksom? Så idag blev det just det, och jisses vad god den var. Jag är tamefan en bra kock, kanske skulle ha skippat hotellinriktningen? Höhö.

Nu blir det att kila ut och träffa guuurlsen. Vi får se vilka vi blir och inte blir samt vart vi hamnar eller inte hamnar. Lika bra oavsett. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback