i have action in my pants

Överlevde natten i alla fall. Mötte upp Stefan och fördrev tiden en stund innan det var dags för att hämta upp Kent och skjutsa hem honom. Efter det mös jag ner mig under täcket och kikade på Hajen 4. Underbara filmer!

Steg inte upp förrän vid elva idag, lovely! Ida kom förbi och vi for sedan ner på staden, saftaffären!
Handlade present till Tess och även till pappa imorgon.
Jag är galet opepp, vilket jag alltid brukar bli stunden innan. Jag skulle vilja bo kvar i mina mjukisar och gräva ner mig under en filt resten av kvällen. Men nej, så kan man inte hålla på. Klackarna och bra sällskap gäller ikväll.

Har haft mammas bil idag och när jag kom ut till den så var höger bakdäck nästintill platt. Great tänkte jag och ringer min älskade Kent. Han sa två kilo luft och jag sa hejdå, ungefär. Så jag och Ida for till Statiol och skulle fylla på. Ehm! Jag förstod så mycket att man skulle trycka munstycket på luftpumpen emot däckgrejen och så hade Kent sagt att man skulle trycka på plus. Ja, det gick bra. Men den stod kvar på ett hela tiden?
Vi vågade inte pumpa så vi nöjde oss med ETT och skulle åka. Men precis då så kom det en man/gubbe/gammal och skulle pumpa han med. Vi idiotförklarade oss och frågade om han var vänligt nog att hjälpa oss. Det var han.
Men han kollade konstigt på oss när vi var rädda att däcket skulle sprängas. Höhö. Han pumpade upp däcket till två och vi tackade för hjälpen.
Nu vet jag hur man gör det också. Jäkla skitbilar vi har i den här familjen. Den ena är utan kamrem och den andra har pyspunka. Jag kommer snart bli king på att meka bil.

Nej, nu ska jag inte sitta och blogga om bilar. Jag måste tagga. Jag måste platta håret. Jag måste fixa mig. Jag måste byta kläder tjugosju gånger. Jag måste köra hem mammas bil. Jag måste MASSOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback