i'm yours and yours to blame now

Det där med matteprov är inte min grej. Okej?!

Har ingenting att förtälja mer än att jag ska in och duscha nu. Spännande? Nej.
Sen ska jag ta mig hem till mamma en sväng för att följa upp en lite knasigt sms ifrån henne igår.
Vilken normal människa skickar ett sms halv åtta och skriver att skolan suger? Alltså, det är min mamma!

Sen blir det en sväng till stallet, ska försöka hinna med en ridtur också.
Hem och äta tacos. Älskade tacos!

Ska ta en revanch med bilen. Hämta Daniela i Västerås. Idag lär han palla trycket annars blir jag lite ledsen faktiskt.

Men ja, mer spännande än så lär det inte bli.


Kommentarer
Eriiza säger:

Absolut, jag försöker tyda drömmar så fort jag minns några tydligt, hittade en väldigt bra bok för det "Drömmar A-Ö" av Maria Ulaner, den var på REA <3

Den har svar på i stort sett alla små saker man kommer ihåg!

2011-11-18 | 20:24:19
Bloggadress: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback