jag vill inte vara hela din värld ..

Varför skulle jag få impulsen av att blogga nu? Det vara bara för att jag satt och löjlade mig i camen och så kom den sedvanliga tvångstanken att jag måste blogga OM det. Hur sick är inte det?
Hur som helst, måste stressa. Om tjugo minuter börjar skolan, eller den har egentligen redan börjat. Men min kropp mår inte så bra så jag lät bli matten på förmiddagen. Jävla skit!
Så nu ska jag tvinga mig iväg till engelskan. Måste få redovisat så jag har egentligen inget val - även om jag fryser som en tok och mår ganska kasst. Men bara bita ihop.
Förhoppningsvis blir det en fika men en vän efteråt och ikväll ska jag hjälpa päronen att få hem två nya sängar. Min bil är ju den enda med drag. Min bil är bra kiiing!

Men kila, nunununu!
Detta var det bästa jag kunde åstadkomma idag .. huuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback