stjärnorna finns här

Jag överlevde denna helg. Eller riktigt säker får man nog inte vara, söndagen har inte helt passerat ännu.
Men det blev en tur till Södertälje - med mig bakom ratten! Jisses.
Hämtade upp tant T med respektive innan vi hämtade upp snubbe nummer två i Köping. Dom jäkla finnarna finns ju överallt! Skadefolk! Haha! Tog oss sedan vidare till Tälje och hade himla roligt åt våra gps'er. Den bästa lär ha varit "Observera, observera, observera". Say what? Vem var och hur? Något som också roade oss var volymknappen på mig, "högre, högre" alt. "lägre, lägre". Dock ville den inte säga mera mera.. ska skriva ett mejl till företaget!
Kom tillslut fram till staden och nu skulle jag IN i stan också. Som tur var så slapp jag själva centrum - tack och lov! Fick ett kärringstopp vid ett rödlyse fast ändå inte. Jag trodde jag fick stopp men hade jag gasat på så hade vi rullat - jag startade om i alla fall. Hehe.
Tarja fick en överraskning i form av en hotellövernattning. Tänk att jag lyckades hålla truten. Var påväg att försäga mig en gång men icke. Ibland fungerar hjärnan. Ibland!

Parkerade bilen, jag fick skjuts till Fornhöjden. Chillade, åt, mötte upp bröderna Ekström and so on.. Slutade med att det blev party - ovanligt nog. Den jäkla Crystal Magic vodkan beställdes hem. Fuldrickat. Så medan grabbarna grus satt och svepte starkdrickan så hade jag bunkrat upp med 2.25or. Mums! Fick mig en läxa om hur kass iPhone var jämfört med samsungs galaxy utav Kenneth. Sicken jäkla skitsnackare. Han ansåg att jag behövde en läxa om In Flames livespelningar också. Så det var min kväll liksom.

Vi for i alla fall ner till staden sedan för att kila in på CP. Vem tror ni ramlar i tappen då? Jomen självklart så trillar jag handlöst precis framför vakterna. Jag som var nykter liksom. Otippat. Så nu har jag en värkande handled och en sexig blå bula på benet. Skills.

Jag fick tvinga hem mr J halv tre som prompt ville iväg på efterpärla. Jag kom med ursäkten att jag skulle faktiskt köra hem till Arboga sedan, men egentligen ville jag bara komma ifrån alla jäkla dryga fyllon. Hehe. Säg att inte jag är sådär när jag svept lite saft!?

Men allt som allt, har haft en toppenhelg. Skratt i bilen hela vägen till Tälje, nykter fuldans på krogen och massa underbara människor. Mer begär jag nog ändå inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback