if you don't try you'll never know

Lördagskväll, klockan är elva och jag sitter här och bloggar? Vart gick det fel?

Äsch då, även jag kan faktiskt vara nykter - även om det kan vara svårt att tro. Höhö.

Jag överlevde skogen i alla fall. Finns inte så mycket att förtälja. Åt god mat, drack martini med mamma och så spelade vi alla poker följt av fia med knuff. Så roligt hade vi det. Fast det är bra mysigt måste jag erkänna!
Så medan Kent var ute och byggde älgtorn med sina gubbar satt jag och mamma med skolarbete. Hon skulle skriva någon rapport om 'sitt barn' (hon är extralärare nu för tiden..) och jag satt och svor över matten. Otroligt nog så lyckades jag klura ut vart det gick åt skogen och nu går det på räls! Till och med jag är himla paff!

Så nu sitter jag här hemma igen. Päronen ligger redan till sängs och jag tänker slå på en film och krypa ner jag också. En helt okej lördag ändå. Förutom mitt jäkla onda nageltrång som vägrar ge sig så mår jag finemang, varför klaga?

Mja, en och en annan bild kan ni få när jag återvänt hem till min papa för det är där Applegrejerna är. Här kör vi stenåldersprylar u know.. Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback