you must understand ..

Såja. Maten är på spisen - äntligen!

Har varit iväg med Fredrika och Collin till ridhuset. Agerade bäråsna, hästskötare, vattenhållare och samtidigt vara hundvakt. Hehe. Det är min livsuppgift! Ja just, jag var fotograf också. Fredrika kan konsten att utnyttja. Höhö.
Blev faktiskt rätt okej bilder för att vara i ridhus. Men det som är bra med detta ridhus är att det nästan alltid är så jäkla ljust och inte dammar som attan. Tumme upp.

Så nu inväntar jag maten och en dusch. Sedan kilar jag och mitt (lätt!)vin över till Fredrika för en, enligt henner, fnitterkväll. Vad hon nu menar med det. Ja hur blev det med en nykter helg? Alltså, när någon säger att jag blivit torr på sistone så funkar det ju inte, ellerhur?! Nej, jag ska tametusan visa henne. Hon beteer sig som en fjortis och någon måste sätta henne på plats. Så utan tvekan lär det bli en härlig kväll. Får se var och när den slutar.

Så imorgon ska jag se till att fixa batteri till min pärla och sedan blir det en ridtur med Linda. Hennes Amanda åkte av här om dagen och blev trampad. Så hennes höftkula hoppade ur sitt ställe och det blev massa strul. Så förhoppingsvis kan jag hjälpa till och motionera hästarna. Blir en superhärlig kontrast till vardagen igen ska jag lova. Vill inte binda upp mig på hästarna fullt innan jag verkligen känner att jag orkar med och har tid. Så att bara hjälpa någon såhär tror jag fungerar perfekt. Sedan får vi ju se vart livet för en.

Nej, mat nu! Puss


Fredrika och Collin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback