Fan ska man ut och resa för?

Jag är så förbaskat nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Herregud alltså.

Har packat allt nu. Tror jag. Hoppas jag. Men som Kai sa igår, det finns ju faktiskt affärer där borta också. Jag tror inte världen går under om jag lyckats glömma halsbandet, skorna eller linnet. Eller? Jaja, det lär visa sig.
Det jag har ont i magen över är att jag inte vet hur mycket väskan väger. Försöker väga på vågen här hemma (som är från stenåldern ska tilläggas. Det är brunt filttyg på den.. liksom?!) och jag tycker det är farligt nära tjugo. Så packar jag ur lite onödigt (som faktiskt är onödigt. Tre sorters lotion behöver man kanske inte..), väger igen men tycker det känns mycket ändå och nu ligger väskan på sängen och jag funderar på om jag kan ta bort något annat.
Jag kommer få magsår av det här. FYFAN!

Fan ska man ut och resa för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback