watch me lose my mind

Tant T's skitbil (Volvo - behöver jag säga mer?) körde fast på parkeringen här utanför mig vilket innebar att en grinig tantalutta stod utanför min dörr imorse och svor. Jag fick inte ens dricka kaffe eller borsta tänderna innan jag skulle ut och putta loss bilen. Jävla skit alltså!
 
Vi tog frukost i stallet tillsammans med hästarna innan vi rustade oss för en ridtur. Mina tår förfrös och Calle fick en hjärtattack i skogen när han såg att dom sågat ner en massa granar längs vägen. Hur kan han vara så töntig?
Blev bara en kort vända i skogen och sedan stapplade vi hemåt, fulla i snö.
 
Passade på att inhandla nytt foder idag dessutom, i god tid! Sen när hände det liksom? Vi överträffar oss hela tiden. Kanske för att vi inte har så höga förhoppningar på oss själva? Eh-he-he.
 
Just för tillfället så sitter jag med Sabaton på högsta volym i hörlurarna och taggar som tusan till deras kryssning på söndag. Jag har inte så många bra minnen ifrån kryssningar, om ens några minnen alls vill säga. Brukar bli ett par procent för mycket i min kropp när jag beger mig ut på sådana äventyr. Sista kryssningen som var en utav 100%partys kryssningar så hittade jag inte ens tillbaka till hytten, tur att jag hade fina vänner som skrev stort på min arm till nästa kväll. Haha, ja herregud alltså!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback