kung över livet

Tanken var att det skulle bli en lugn kväll igår för att jag skulle kunna börja på en ny kula och kunna gå ut ikväll också. Det sket sig ju ganska hårt. Jag har rört mig så lite som möjligt idag!
 
Igår ja. Jag mötte upp Daniela och hennes Josefine för att sedan styra emot Örebro. Träffade Sara på tåget också, icke att förglömma! Ända bort till Lundby åkte vi och tog över Danielas systers lägenhet. Kanonfin!
Vi fixade oss, förade lite och svarade på obekväma frågor genom 'Jag har aldrig..'. Jag skulle som sagt ta det lugnt med det slutade med att jag blivit övertalad till nästan tre Minttu-shots innan vi sparng till bussen. Konstigt nog så ramlade jag inte en enda gång på hela kvällen. Otroligt, speciellt med tanke på vilka skor jag hade!
 
Vi kilade in på Nivå som denna kväll var gaymodifierat. Jag kom fram till att jag är en bögmagnet. No kidding. Det var nog minst ett tiotal som drog med mig, kramades och tyckte jag var helt fantaaaaastisk. Jag ser la inte ut som en utklädd transa? Hur som, sjukt kul var det i alla fall.
Det mest otippade var att jag sprang på min kusin där inne. Nästan så vi frågade varandra i mun vad den andra gjorde där. Så ja, det visade sig att han var bög och en jävel på att dansa. Haha!
 
Daniela och Josefin var tvugna att lämna klubben ganska tidigt men jag och Sara ramlade in efter tre någon gång. Min huvudvärk sprängde och hade redan börjat göra på krogen. Hinkade i mig ett par glas vatten och stöp sedan i säng. Någon riktigt sömn fick jag inte då huvudvärken gjorde mig illamående.
D kom in med några tabletter och jag somnade om. Men inte för allt för många timmar inte, nej vid elva så kommer det in tre fnissande tjejer som spelar "Det är bögarnas fel" för att jaga upp mig ur sängen. Hela hemresan var förjävlig. Ont i huvudet, illamående och sjukt trött.
Snälla pappa hämtade oss på stationen och skjutsade hem vännerna för att vi sedan åkte till Pronto så jag fick trycka en bakiskebab. Kärlek.
 
Så det blev ingen utgång ikväll. Min lever tackar mig. Jag ska krypa ner i sängen tidigt och tagga en långritt imorgon. Sedan ska jag skratta åt alla som ligger hemma i bakismode. För då har jag redan glömt mig själv och mitt mående som idag. Höhö..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback