if you close your eyes

Har varit en seg uppdatering, vad det beror på vet jag inte riktigt.
En lugn vecka har det varit i alla fall. Inget direkt spännande har inträffat, inget som är värt att skriva om i alla fall.
 
Som den partyflicka jag är så blev det en utgång i lördags. Blev som vanligt lite förkrök hos min pärla Sofia och hennes sambo tillsammans med några andra goa människor. Körde ring of fire fast i en lite mildare variant. Skulle vi nog inte ha gjort. Promillehalten steg ganska raskt men kul hade vi!
Riktigt när vi vandrade vidare till krogen har jag ingen koll på, så det var ungefär den nivån vi alla låg på. Hur vi, speciellt jag och Sofia, kom in på krogen är ett mysterium. Jag snubblade lätt på tröskeln och vakten tittade misstänksamt på mig och bad om leg innan han släppte in mig.
Jag måste erkänna att det var en enda stor dimma där inne men det jag vet är att vi dansade lite, rökte rätt mycket och mest stapplade runt. Strax innan två så skuttade vi iväg och inhandlade kebab och jag ringde efter älskade mamma som skulle hämta upp mig. Kommunikationen brast en aning där och hon stod vid Taxi och jag i korsningen precis ovanför, båda två lika irriterade. Jag gick igenom det värsta som kunde hänt henne på vägen och det var ungefär i stil med att polisen stannat henne och plockat körkortet - hjärnan fungerade inte värre. Men jag hade lite rätt i alla fall för polisen hade stannat henne..
Väl hemma och en kebab senare så skulle jag krypa ner i sängen men upptäckte när kläderna rykt att det låg en halvfull cider i min BH! Det var Tess som inte orkat dricka upp och jag skulle smuggla ut den. Så jäkla typiskt mig alltså. Haha!
 
Under hela kvällens gång tyckte jag inte att vi varit så himla dräggfulla men baksmällan talade sitt tydliga språk. Hade dock jävligt roligt och det är väl sådant som räknas?
 
Jag vet inte om jag fortfarande är lite bakfull men jag har fortfarande den där molande huvudvärken som ständigt påminner mig om helgen, hehe!
 
Nej, nu blir det att försöka få lite sömn. Upp i ottan för att bli bjuden på kaffe hos tant T halv åtta och sedan vidare till skolan. Veckan spenderas i Södertälje, om ni kände för att veta det.
 
Nya skorna. Halva reapriset så dom blev mina för 100:- och invigdes nu i helgen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback