life goes on, without me

Att flytta är tamefan jobbigare än jag föreställt mig!
Det ska ju packas och det är bland det värsta jag vet. Hade hjälp med det idag i alla fall så nu är det gjort - jag hade annars stått under lördagsnatten och slitit mig i håret.
Sedan så ska det flyttanmälas och dom jävlarna prackar på en eftersändning utav post. Fuck hell att jag tänker betala för något så jävla banalt! Hotar med att breven kommer skickas tillbaka till avsändaren. Please do så jag slipper räkningar som är det enda som dimper ner.
På allt detta så måste jag.. TVÄTTA! Vafan, nu ska hela tvätthögen som alltid hånar mig bli ren. Vet ni hur mycket kläder jag har som ligger och har legat år i tvättkorgen? Hujedamig. Kan man inte kasta en tändsticka i den högen och låta allt brinna upp? Pappa kan städa för jag har ju flyttat.. höhö.
 
Jag måste säga hejdå till min bil som ska samla spindelväv i garaget, jag kan inte huxflux åka ut till stallet eller dra en öl med tant T en lillördag bara sådär. Hur överlever folk ensamma i andra städer? Måste jag skaffa.. vänner där med? Jag måste försöka vara trevlig och sällskaplig för att slippa bli crazy-cat-lady. Jag som avskyr katter. Hur ska detta sluta?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback