you can't tell me what to do

Det var ett tag sedan det rörde sig här inne. Om ni inte var snabba och såg mitt ångestinlägg för en vecka sedan. Jag ångrade mig och raderade. Moget..
 
Jag har hunnit med att vara full i fyra dagar. Vi körde en förfest innan kryssningen och sedan blev det två dagars efterfest - typ. Galet. Både jag och mannen var lagom slitna på söndag och ingen av oss kunde sova på två dagar. Haha, knepigt det där. Man kan ju tycka att kroppen skulle behöva sömn efter någonting sådant men icke.
 
Igår kom jag hem efter att ha spenderat helgen hos mamma. Det var mysigt. Passade på att åka över till bror och julbaka lite. Kan ju säga att jag aldrig mer kommer att göra ett pepparkakshus ifrån grunden. Fyfan vad vi slet och svor över det förbannade huset. Maria fick tillslut ihop väggarna men det såg förjävligt ut så bror stack iväg och köpte ett med färdiga delar. Kaos.
 
Mamma har varit gullig och köpt en ljusslinga ifrån ÖB, en med röda bollar hängandes. Tror ni inte att det fattas ca tio cm för att nå ett eluttag? Så himla typiskt. Men hon hade även köpt en liten slinga med glaskulor som det var vita stjärnor på. Batteridriven. Den hängde jag upp lite provisoriskt och jäklar va mysigt den lös. Kommer bli flitigt använd!
 
Ikväll så kommer faktiskt mannen och hälsar på. Både han och jag är superpanka men han lyckades skrapa ihop några kronor så han kan komma ikväll. Annars skulle vi inte ses på över tre veckor! Inte kul någonstans.
Slipper vara ensam imorgonkväll med för då kommer Sofajja över. Kalasbra!
 
Annars så försöker jag skriva tenta och vara duktig. Går inge bra. Min hjärna vill inte förstå någonting och jag får inte fram ett enda vettigt ord. Uh, får se hur det kommer gå.
 
Nej, det var en liten snabb update. Får se när nästa kommer..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback