we just are

Jobbdag till ända och det har varit en lång med rolig kväll. Känns i kroppen att det var ett tag sedan man höll igång på denna nivå och jag tror jag vet delvis vad det beror på. Efter middagen ungefär så började halsen att berätta vart den fanns. Jag tänkte inte så mycket mer på det fören jag kom hem och helt slutkörd kröp ner i sängen. Jag känner av direkt i musklerna och hela kroppen när det är för mycket baskilusker i omlopp. Fryser ända in i benmärgen gör jag också trots täcke och filt vilket jag brukar svettas som en gris under i vanliga fall. Alla muskler i hela kroppen strejkar så jag knappt orkar stå upp.
 
Kan bli spännande att se hur jag mår när jag slår upp ögonen och ska bege mig till stallet. Återkommer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback