Skinnerboxa mig hit och betinga mig dit - FUCK YOU!

Förbannade jävla betingnings stimulin.. Hur mycket jag än läser, funderar och skriver så förstår jag knappt ett dyft i alla fall. Har hållt på med detta i snart ett halvår men inte fastnar det i hjärnan. Hur svårt ska det vara? Om jag slår mig själv med boken så kanske några meningar trillar på plats? Med tanke på hur tung psykologiboken är så är det nog jag som trillar ihop - död!
 
Nu ska vi inte vara bittra. Här sitter jag i mannens kök men solen strilandes på mina armar (förbannade värme) och känner doften utav blommor.. Eller nej, mögel. Det stinker unket mögel. Överallt. Mannen lämnade, medvetet, ALL disk på diskbänken och öppnade förpackningar i kylen varav en var köttfärs innan han åkte över till finneland. Det var i torsdags, han kom hem igår. Mysigt. Jag ville kräkas i munnen och äta upp det för att kunna kräkas igen.
Igår fick han stå och diska all disk och undan att överdriva så var det förjävla mycket och han blev ändå inte klar. Tände upp massor utav doftljus och vädrade hela lägenheten. Men kan tänka mig att allt sitter i tapeterna och sådär vilket inte kommer försvinna om inte något går och pruttar på väggen!
 
Men här sitter jag med några kalla nudlar, svär över hur varmt det är på armarna och hur tråkigt tentaplugget är. Trots allt detta så känner jag mig inte bitter. Skattepengarna kom in på kontot igår (jag är fucking miljonär!!) och jag har en hel lägenhet att fylla samt dekorera precis hur jag vill! Där kan ingen komma och tjata på mig att jag måste städa eller att det luktar möglig köttfärs. Jag kan prutta hur högt jag vill utan att någon klagar högt och jag får äta precis vad jag vill vilket kommer innebära lax och sparris fyra dagar i veckan och rester från detta resterande dagar. Hehe.
 
Nej, återgå till tentaplugg nu kanske. Nej, lite teve först tror jag.. ehehe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback