fuck you kattjävel

Det var ett jävla tjat om att uppdatera, håll käften. Haha.
 
Min bil lever, tack och lov för män i dessa lägen då man tvingar dom att fixa och trixa. Ända dom duger till vill jag säga.
 
Har inte hänt så mycket spännande. Pluggar, trallar runt i stallet med Tarja och fördriver tid i Södertälje tillsammans med alla tattare. Mer spännande än så är det inte i dagsläget. Behöver det vara mer spännande?
 
Igår var det partyparty i Eskilstuna tillsammans med ett gäng kursare. Jag, C skulle ta med T hem för han var kalasfull och vi gick vilse och T låg plötsligt i en buske med benen i vädret. Stannade en Securitasbil och frågade vart fan vi var och han pekade på den lilla byggnaden som det stod Trafikverket på. T ringde då en taxi och sa att vi ville bli hämtade - visade sig att vi var max fem minuter hemifrån honom. Typiskt!
Vi åt omelett med ost, eller snarare ost med omelett efter att T tyckte det skulle vara mycket ost i och sedan gick vi hem och sov.
 
Idag hämtade jag upp tant T och vi for ut till stallet med planen att vi skulle ut och rida. Hästarna var taggade och det blev drag när grannens lastbil körde förbi. Så pass mycket drag att Calle slant med bakdelen utanför staketet och fastnade så pass att staketet gick sönder. Calle visade ingenting sådär direkt så vi tänkte ge oss ut på en tur ändå men när jag borstade igenom honom så upptäckte jag ett relativt stort sår på bakknäet. Efter lite pillande och tvättande så konstaterade vi att det var bara ett ytligt sår. Förmodligen brännsår ifrån elbandet. Så blev det ingen ridning i alla fall.
Ska bli spännande att se hur det ser ut i morgon. Han är den typen som sväller som en ballong för minsta lilla skrapsår och vi har svurit över hans svullnader många gånger. Så vi förväntar oss att han är svullen från öronen till svansen imorgon.
 
Nu har jag nyss intagit STARK soppa hos familjen Anttila och nu tjatar dom på att jag ska lägga ifrån min dator. Jävla idioter. Bajs, mutta, springa och Hönö kan sammanfatta denna dag. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback