läs inte detta, höjden av tråkighet!

Så vad hände i helgen då? Inget direkt märkvärdigt så har egentligen inte mycket att skriva om.
 
Mötte upp Erika och hennes vän i porten bredvid mig, lekte lite dj medan dom fixade sig. Sedan gick vi över till Agnes för lite trevligheter. Lyckades glömma bort tiden så det blev lite stressat att ta sig till krogen sen. Men vi hade tur, kom prick tolv men slapp betala inträde i alla fall. Vi fladdrade runt där inne ett tag innan jag och några till gav upp och traskade över gatan till Donken. Har jag sagt att jag bor i trappen bredvid Donken och mittemot krogen? Perfekt!
Tidig kväll och tidig morgon, typ.
 
Runt två träffade jag Camilla på stationen för att styra kosan till Södertälje. C visade sig vara allergisk och rädd för getingar, tur att vi fick dela vagn med en sådan. Hur stora är oddsen att en geting flyger in på ett tåg? Haha. Så när jag gick av bytte hon vagn.
 
Väl i stan så väntade jag in pojken som varit duktig och gått på bolaget. Bjöd honom på thai. Aldrig att jag betalar 150 spänn för anka. Så jäkla märkvärdigt var det inte. Och det såg bara äckligt ut med svålen kvar runt alla skivor. Åt alltså skivad anka i currysås. Ingen höjdare. Smaken på köttet var helt okej, men som sagt, hellre utan fettet och inte för det priset.
 
Jaja, när kvällen kom så drog vi till iväg till Emilia och Pekka med flera. Blev en chillförfest - jag som hade lovat mig själv en dräggfylla eftersom jag vart duktig. Får ta igen det sen.. höhö. Vi splittrades på stan så jag och pojken drog till Ceasars men det var kasst med folk och kasst med musik så blev en tidig kväll igen. Drog en kebab innan vi var sjukt lata och tog en fem minuters taxi. Haha! Vem orkar gå? Upp för mördarbacke dessutom?!
 
Bakis som ett as blev jag dock så stannade kvar hela söndan. Åkte alltså hem imorse i samma veva som han åkte till jobbet. Lagom trött och lagom seg. Väl på föreläsningen så var jag så galet trött att jag var påväg att somna sittandes. Det räcker inte med det utan huvudet sprängdes nästan. I pausen valde jag att gå hem och försöka sova mig lite piggare. Hjälpte inte, jag är galet trött nu med så ska hoppa i säng strax. 
 
Japp, detta var ett långt och jävligt tråkigt inlägg. Tråkigt för er. Inte ens en bildjävel får ni..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback