never ever let me down

Det har varit lite utav en radiotystnad här några dagar. Har faktiskt glömt av bloggen lite nu under dessa dagar hemma plus att jag varit nära döden sjuk - ungefär.
Hur jag vet att jag var nära döden? Ptja;
 
 
När denna bild togs så var klockan fem på morgonen. FEM! FRUKOST! Två saker som knappt existerar i min värld och absolut inte tillsammas! Men vad gör man inte när kroppen är i ett Treorus? Somnade som ett barn timman efter och vaknade inte förrän tre på eftermiddagen så atte..
 
Pappa kom förbi på torsdagskvällen och hämtade upp mig. Han har köpt bil nämligen. En till. En cab. "Jag blir ju inte lyckligare av att ha pengarna på banken" var hans argument innan han for iväg och hämtade hem den. En svart Saab cab, fint sörru! Den var tydligen jätte bra, trimmad eller vad det nu heter, och hade massa hästar. "Joru, man får va försiktig med gasen.." sa han stolt när vi åkte, för fort, hem.
 
 
 
Fredagen spenderades med mamma, båda i ett pillerrus, på Ikea. Hostandes, snorandes och en aning övertrötta for vi runt och shoppade loss. Mamma bjöd på ett köksbord och två stolar som kommer bli perfekt hos mig! Kanonfynd. Jag är fyndarnas fyndare! Bordet kostade ursprungligen ca 1500 men hade blivit nedsatt till 500 och nu ytterligare till 200. Slog till direkt trots att det var furufärgat.
Så i helgen har jag och mamma målat bordet svart vilket blev supersnyggt! Lovar att kasta upp en bild senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback