we can't trust mankind

Vad hände nu i fredags? Ja om jag själv visste. Vi såg aldrig Medina, men med insideinfo så är jag inte det minsta bitter. Var tydligen inget av direkt värde och dom var enbart på scen i ca tjugo minuter. Vi drog vidare och efter ett knarksamtal med en random (som nästan slutade i slagsmål med random nr 2) så hamnade vi på en random bar. Mycket som inte alls var planerat som ni förstår. Men så kan det gå. Några random gubbar såg till att vi hade dricka vilket min sprittarm tackade för. Otippat.. Lyckades tillslut skaka av oss dessa på Donken och vi kilade upp till mig.
Lagom förstörd till morgonen varför Fredrika blev mitt irritationsobjekt. Idiot att vara så oförskämt obakis och pigg. "Jag har legat vaken i två timmar" kvittrade hon. Fuck you!
 
Lämnade av henne på stationen lite senare och till kvällen kom pojken. Han somnade som vanligt tidigt och lämnade mig vaken halva natten.
Det är en sådan period nu, vaken i stort sätt dygnet runt. I skrivande stund så är jag inne på dygn två med ca två timmars snarkande enbart. Bittert som fan! Det kändes otroligt på föreläsningen idag, var nära att somna flertalet gånger emot slutet. Har absolut ingen aning om vad som sades, värt.
 
Pappa var förresten över i söndags. Han drog med mig och Jukka till "godisaffären" där tomten köpte en skrivare åt mig. Man blir lite handikappad av att inte kunna skriva ut när man vill och det måste göras på skolan eller hemma hos just pappa. Så nu står det en bjässe som mellanlandat på tevebordet. Underbart skönt!
 
Nu funderar jag på att försöka få in en powernap innan jag rusar till tåget emot Arboga. Fick nämligen en bokning med jobb ikväll. Ska bli himla roligt att få jobba lite och det är ett mycket tacksamt tillskott i plånboken!
Fick en varning om att jag kanske åker på mer jobb i helgen då det var folk borta. Skulle passa perfekt för jag är hundvakt. Päronen åker och hjälper syster att flytta så jag får dras med damphunden.
 
Nej, nu ska det packas lite och sedan försöka blunda en stund. Förhoppningsvis så kommer jag få sova inatt..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback