what about you?

Varför lär jag mig aldrig att plugga mer och ordentligt? Fuck, typ. Är nästan nyss hemkommen ifrån en tenta och har lite smått ångest. Kändes ändå helt okej, fast jag var tvungen att hoppa över dom sista frågorna. Under tiden jag var sjuk så gick dom igenom statistikräkning och jag försökte sätta mig in i det igår men det var lönlöst.
Roten ur, z och upphöjd. Chi-två eller vad det nu hette - rena grekiskan! Självklart så kom det på tentan i mer än en fråga. ÅÅÅHH!
 
Men nu skiter vi i det, den är gjord och finns inget att göra åt det just nu.
Det är fredag idag, och idag är en fin dag att dricka öl på. På sant, på riktigt!
Sitter här nu, nyduschad och trummar med fingrarna. Kan inte klockan gå lite snabbare? Vid sju typish så ska jag traska över till Agnes och fira henne en smula. Ryktades om utgång på Villa Etuna. Ska se till att jag inte ramlar i trappen eller som förra gången; tappar en ölflaska i golvet mitt framför en vakt. Vet ni att landar den med botten först så sprutar det ganska mycket - överallt?! Pinsamt. Skyller på Dodde som lät mig hålla i hennes två också, haha.
 
Imorgon så tar jag ett bra tåg (beroende på baksmällan..) bort till pojken för dag nummer två. Får hålla tummarna för att inte SJ krånglar. Känner inte för att bli bjuden på en öl av en random igen. Fast denne kanske bjuder på en bättre fest (med fler än två pers liksom) som man faktiskt kan fundera över att gå på.. Ehehe. Lite uppenbart med frasen "du får sova på min soffa, du vet - jag har inga förhoppningar. Du är trevlig att hänga med" Höhö.
 
Nej, jag var "smart" och bokade tvättid till idag. Allt på en dag, så har man det gjort. För att få skämma bort sig med alkohol så måste man göra det tråkiga också. Så tvätta och tenta på samma dag är mer än nog. Slipper jag ha ångest över att jag ska förtära mera imorgon.
 
Pussen på mussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback