when we lost our minds

Jag är en smula förvirrad, lite mer än vanligt. Eller alltså, just nu är jag inte förvirrad, men jag måste ha varit galet förvirrad när jag skrev in saker i min kalender. Står att jag ska ha föreläsning imorgon men satt och kollade schemat på internet - tur nog. Såg att det inte fanns något om en föreläsning och en kursare bekräftade att jag varit förvirrad. Haha. Så jag är tydligen ledig fram tills på tisdag, hur skönt?
Ska passa på att ta igen massa plugg nu när jag vart och hängt i andra städer så mycket. Är tenta om TVÅ VECKOR! Hur fort går tiden egentligen?
 
Dagen till ära har jag premiärstädat, skrubbat toalett och så vidare. Första gången någonsin. Det är bra att ha en mamma över, och speciellt när man tvingar henne vänta på mig hemma när jag har föreläsningar. Nu tyckte jag dock att det var min tur att slita. Har dessutom snabbtvättat en maskin. Tur att det bara bor studenter här - finns många lediga tvättider. Hehe.
 
Imorgon blir det slappt med andra ord. Ska kila över till bolaget en snabbis sedan fnula ut vad man ska dra på sig till kvällen. Måste komma på vad vi ska käka också. Jobbigt värre! "Bara inget man luktar illa av resten av kvällen" var de enda direktiven. Jamen tack för hjälpen bitch!
 
Fiskpinnar som idag kanske? (Ja, jag äter BARA fiskpinnar. Orka göra mos liksom..)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback