Hallå?

Hur fan klarar folk av att bo själva?
Det är tyst (när inte jag håller låda för mig själv alltså..), MÖRKT och tomt. Det har sakta börjat skjunka in att jag faktiskt bor här och inte ska åka hem snart. Jag håller för öronen och ögonen när den förbannat läskiga spökreklamen för nån film går på teve - varför är jag så jäkla mörkrädd? Jisses.
Lovar att komma med bilder och bättre update när jag väl bestämt mig (snarare, förstått mig på) för vilket internet jag ska ha. Vafan är det för fiffel med att vissa företag inte levererar cancerstrålar till det här huset? Hur ska en blondin kunna beställa något som är billigt, relativt snabbt men också ska det finnas i huset också? Kaos.
 
Nej, jag överlever nog det här också.. kanske!

Kommentarer
Fredrika säger:

Sluta tönta dig nu :D

Förresten, puss på att du bloggar igen!;)

2013-09-04 | 14:51:13
Bloggadress: http://fredrikalidman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback