some of us changes

Jag måste erkänna att jag varit himla duktig. Har klarat av att inte vara mörkrädd. Sover med alla lampor släckta (sen när gjorde jag det senast?) och utan radion mamma köpte mig. Har gått förvånadsvärt bra och jag är lite stolt. Haha! Dock så har jag grannar att lyssna på så man slipper ju känna sig ensam.
 
Har beställt internet förresten. Hade förhoppningar om att det skulle trilla in en avi i fredags så jag kunde hämta ut nu i helgen tillsammans med tvboxen (jobbigt att gå två gånger till Coop som ligger milslångt härifrån..). Jag hade rätt och blev överlycklig när jag kikade i 'brevlådan'. Tog mig dock ett bra tag innan jag läste ordentligt och insåg att det väntar i.. Arboga! Hur surt?
Så nu är jag utan internet tills jag åker hemåt på torsdag. Har redan köpt mer internet till telefonen två gånger, dyrt.
 
Meeeen, snart är jag tillbaka. Tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback