but here I stand and my time is now

Efter mycket lägenhetsletande så har jag nog tagit mitt förnuft till fånga och beslutat att jag bor hemma ett tag till. Jag vill gärna bo själv men i dagsläget så kommer jag enbart bita mig i rumpan mer och mer.
Det blir att kasta ut alla mina möbler i rummet och byta ut dessa, blir trångt men det får fungera! Tur nog så hade jag inte speciellt mycket större lägenhet än vad mitt rum ändock är. Haha! Kom på nu att jag faktiskt inte visat några bilder.. Men det lovar jag att det kommer upp ikväll eller något sådant kanske.
 
Ska försöka ragga upp några kartonger ifrån jobbet och packa ner det mesta nu i helgen. Möblerna byter nog stad till nästa helg och så får man se till att städa de sista dagarna i månaden. En utflyttningsfest måste jag försöka se till att ha också! "Äh, man kan ju förfan inte ha en utflyttningsfest. Ni ungdommar är ju knäppa i huvudet" yrade Kent om när vi pratade om flytten. Snacka om stenåldersmänniskor päronen är! Hehe.
 
Efter ett par sömnlösa dygn så kan jag meddela att inatt har jag sovit 13 timmar. Totaldäckade strax efter fem igår kväll, vaknade till runt halv tio då jag släckte ner datorn och somnade om. Pappa kom in och dubbelkollade imorse om jag sov - han hade räknat med att jag vart vaken ett par timmar då. Vaknade till när han tände lampan men drog mig inte ur sängen förrän halv sju. Galet!
Jag kan ju tycka att min sömn borde bli lite mer normal nu när jag inte är sönderstressad över skolan. Men det kanske får ta sin lilla tid. Min mage börjar balla ur efter alla koppar kaffe jag häver i mig för att inte somna ståendes under dagarna.
 
Annars så har jag kärat ner mig totalt i Ulf Nilsson. Hörde han på radion här om dagen och herregud. Lite småblöt i trosan varje gång jag kollar hans video på YT.. hehe! Galet snygg plus grym röst!
 
 

Kommentarer
Fredrika Lidman säger:

utflyttningsfest är ett måste! :)

2014-01-14 | 16:17:44
Bloggadress: http://fredrikalidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback