20/8

YEPPYEPP, mystisk kommentar ifrån förra inlägget. Dax att leka dektektiv nu kanske? (:

Hur som, spenderat dagen i huvudstaden idag med Cajsa och Julia. Mycket trevligt. Jag tänker inte alls säga vad vi gjort men det mysigaste var nog när vi satt vis slussen, åt glass och kollade på båtarna i strålande solsken. Underbart värre!
Menmen, nu är jag sexhundra kronor fattigare men ack vilken bra dag..

Har varit en sväng ut till stallet och klappat hästarna och nu sitter jag och fräter bort mitt hår.
Och jag som är så duktig och tar vad som ser bra ut och betalar har nu köpt toning istället för färg. Så det blir att punga ut pengar igen om ungefär sex veckor..  >< Kul! Och jag som sa till Anna att hon skulle vara med att köpa färg och hjälpa mig för jag köper ju bara fel. Menmen. Nu blir jag brun, på snudd till mörkbrun (fick inte köpa den mörkaste brun för Cajsa..), och jag ska klippa mig imorgon. Yessyess.. Kommer väl sluta med att jag får köpa mer färg imorgon för att det som inte blev färgat nu kommer synas när håret ryker. Haha!
Nej, nu måste jag verkligen kila för att skölja bort miljöförstöringen..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback