24/8

Mitt i natten skareva!
Ville mest meddela att precis ingenting hände under dagen.
Jag vaknade, kollade på tv, åt mat och lite sådant. For och tankade mopeden, fyllte på olja. For till stallet, hälsade på hästar och töntade mig. For hem till mama, åt lax, tog hunden ut på sista promenaden innan stormen, tog bilder på djuret. Satt framför datorn, spionerat på ryssar som säkerligen stulat något. Starka misstankar! En skåpbil stod vid garaget här nedanför ett bar tag och ptja.. efter en timme(?) så for den iväg. ><
Mama var hos Lena som hade 'tjejtkväll' , pffh sa jag och Kent och sade i kör; 'kärringträff'. (:

Jag kommer vara så trött imorgon! Ska upp om.. ehm.. fyra timmar. Och inte för att jag kommer somna nu på någon timme heller så det är bara räkna ner. Haha. Mamma sa att jag säkert kommer sitta upp till klockan sex och sedan sova i husbilen. Men vadå, jg kommer somna i husbilen hur som helst. Sådäså!
Menmen, jag kommer då bli hundvakt på vägen hem. Två valpar plus en hundfarbror som dreglar på mitt och Idas godis? Ehm..! PLUS att vi kommer åka så det blir vingligt. Attans. Jag får la ta på mig plastpåsar på fötterna, då gör det inget om hundarna gör sina behov inne. Haha! Nu var jag rolig.
Nej, humor är på noll så jag ska sluta nu.

Så det blir att åka bil i över tolv timmar imorgon. Så ha det skönt i era sängar nu.. (:
CIAO

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback