ATTANS!

Kul, verkligen.. Jag blev sååååååå nöjd. :D
Att jag aldrig kan hålla mig och inte utöva saker jag inte har aning om en enda gång. >< Gaaaaah!
Okej, nu sitter jag här efter att ha sköljt ur toningen, grejat lite och slutligen fönat håret (ah, tven har jag klämt in också) och ptja.. Vad ska jag säga? - Brunsvart?
Jag vet inte alls vilken färg det vart överhuvudtaget. Och så insåg jag att jag inte alls fått med allt hår. Snyggt värre! Och jag vill inte bleka håret heller eftersom mitt hår är så pass känsligt (får risigt hår efter en dusch hemma hos Lindkvist!) så känns det inte som ett val. Men jag tänkte ju lägga in slingor så förhoppningsvis blir det hela lite bättre och så får vi hoppas på bättre lycka nästa gång ellerhur?!
Får la se vad Bella säger imorgon. ;) haha!

Nej, nu blir det film och sedan sova minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback