Händelselöst

Okej.. dagen har spenderats med att lyssna på Charta77 samt Lasse Lind och en snudd på Jason Mraz. Kul liv..!
Skulle vara spännande att börja skolan snart. Yessyess, gärna imorgon om jag får be? Nejnej, vänta en hel vecka minsann.
Hur som.
Fick en fundering här idag när jag och fader satt och matade oss själva med ungspannkaka.
Hur odlar man ekologiska blåbär och hur odlar man oekologiska blåbär?
Nej, nu ska jag fortsätta med det jag höll på med innan. Rensa iTunes från värdelös musik.

Charta77 - Om livet är skolan

Kommentarer
Henry säger:

ekologiskt odlas utan kemikalier, tillväxtmedel och andra "gifter"

2008-08-18 | 23:15:41
Bloggadress: http://leavingfargo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback