Morgonilska

Okej, inte direkt morgon men jag vaknade för max en timme sedan.
Hade ställt klockan på tio men tror ni verkligen att jag gick upp då? Haha!

Har väl absolut inget vettigt att säga men jag tänkte bara informera er om att humöret faktiskt sjönk en aning då jag läste Julias blogg (twinkly @ devote). Vår underbara syo ifrån Sture har.. s l u t a t. Jag som hade hoppats på att få berätta att jag kom in på skolan jag ville trots att flera lektioner spenderats nere hos honom. (Det där kan ju misstolkas fel men jag tar risken). Fasbaskade gubbe. Så, någon som joinar och hemsöker honom när han sover nu ett par nätter? (:

Nehej, nu ska jag se till att göra något vettigt.
Antar att det blir stallet här framöver och sedan tänkte jag mig att besöka moder en snabbis. Yessyess, jag är upptagen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback