nya rubriker, nytt utseende

Yess, tänkte förändra lite smått här nu så får vi se hur länge det håller i sig.

Jag vill först tacka Thom för det nattlånga samtalet igår. Du fick mig att se allt från en annan vinkel och jag uppskattar det! (: Så jag kom inte i säng förrens runt halv två då jag absolut inte var trött. Läsning tills klockan ver tre skulle jag förmoda. Men det var skönt konstigt nog.
Så det har tagit ut sin rätt idag. Är något grymt trött och jag mår inte alls bra. Pirrar i kroppen på ett speciellt sätt. Kommer antagligen bli sjuk nu sista veckan på lovet. Skulle inte förvåna mig!
Så idag har det blivit att sitta framför tven med en kopp varm choklad. Mysigt!
Får se om jag behöver pallra mig ut till hästarna eller om jag kanske slipper, skulle vara skönt för en gångs skull..!

Nej, nu ska jag fortsätta med att göra ingenting.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback