sjunde augusti

Jag är supertrött trots att jag haft rejäl sovmorgon idag.
Gick upp runt elva och slöade omkring här hemma då jag väntade på att Tarja skulle höra av sig. Dock så tog rastlösheten över och jag bad fader skjutsa mig till stallet då det regnade runt ett eller något. Så det var att sätta igång att måla direkt.
Kort sumering;
Alla vitt (så vitt vi vet. Kul skämt det där vart nu då! x)) är nu klart samt allt guld. Kusin kom ut då kärringen är igång och förstör igen så hon blev satt på att måla alla krokar och diverse saker i guld. Vi är på G med det svarta och om en vägg så är två boxar helt färdiga.
Tänkte komma iväg relativt tidigt imorgon och måla för annars kommer vi aldrig bli klara. Blir dock själv då Tarja jobbar så känner ni att ni vill hålla mig sällskap så varsågoda och ge en hjälpande hand. förhoppningsvis så blir det svarta klart imorgon. Kan ju måla på lördagen med om det är så.
Men imorgon blir det att vara hundvakt också. Mama och Kent skulle iväg någonstans hela fredag samt lördag. FF! ;) Sedan på kvällen så tvingar jag med Tarja och ungarna till stadsparken eller vad det heter och kollar på riddarspelen. Ska se om det går att få någon snygg bild. :)
Menmen, nu ska jag sooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback