det gör ont, men det går ändå

Jag kan inte förstå hur jag kan sitta hur länge som helst och bara lyssna på Nordman. Det är inte riktigt klok. Det är som en drog, beroendeframkallande.. typ.
Nejmen har jag inte lyssnat på ett bra tag, typ ett par veckor så får jag gåshud när jag hör deras låtar igen. Knasig tjej snabela!

Annars då?
Jag har sovit en himla massa idag. Det var verkligen skönt. Somnade på soffan och där låg jag till en viss svansviftande varelse barmhärtigt trycker upp nosen i mitt ansikte. Jag vänder mig om och då hoppar han halvt upp i soffan och drar i mitt hår! Snacka envist djur!
Kan ju nämna att jag och Humle har haft dragkamp idag med. Tog t-shirten som han har fått, stoppa den i munnen och så drog vi. Jag var tydligen starkare än jag trodde. Dock fick jag ge upp när jag nästan fick ansiktet borthugget. Han missade ju tröjan, nära ögat! Haha. Ja, det är ju inget fel på humorn..

Nu ska det blir till att spela något onlinespel på någon hemsida för att fördriva tiden. Det straffar sig att sova på dagen!

- "MEN VAD LIDER HAN AV?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback