don't forget that i belive in you

sådär ja.
Blogglusten har sakta tynat bort tycker jag. Detta iomed att jag nog skriver ganska mycket på hemsidan istället. Just nu i alla fall. Händer inte speciellt mycket i mitt liv just för tillfället.
Skulle vara kul om det kunde hända något drastiskt snart. Bara för att liva upp stämningen lite.

Annars så var jag, pappa och Stefan inne till Örebro idag.
Inga kläder idag inte nej, vi tog elektroniken istället. Papa y stefaan vad klada!

Ridningen gick supersupersuper bra!
Ibland är det helt okej för hästen att vila så att de kan suga upp all träning. Även om detta innebär att dom blir feeeta. (:
Nejmen det var verkligen superhärligt att rida och jag vill gärna upp igen snaaart! Ska allt se till att träna nu så att hästen kommer upp i kondis igen. Ska även se till att lära in massa nya saker för Calle är inte sen att fatta i alla fall.

På tal om tuggummi.
Tarja skvallrade om att Magnus hade svensexa idag om jag fattade rätt.
Kul kille. Bara hoppas att dom får det bra nu. (:

Nu, något helt annat. HEJDÅ!


Kommentarer
Anonym säger:

Haha..du har fyndat lika korg som jag..xD

Nu kan vi städa bland smågrejer!

2008-12-28 | 08:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback