nothing it's gonna change my mind

Sådär ja. Blev väckt på ett minde barmhärtigt sätt imorse.
Humle som vanligt. Han knäckte näsan på mig för att sedan komma stormande upp i sängen och yra runt som en annan krokodil. Klockan var bara nio. Jag var trött.
Sedan så blev man lämnad ensam, men som tur var bara med en hund. Ricki är verkligen en klippa! Inte förens nu så inser man hur otroligt lugn han verkligen är. Tänk att man en gång i tiden morrade över honom för att han var så jobbig. Rolig tanke.
Men så vid tjugo i tolv stod jag färdig med jackan. Ingen kom. Jag kollade på klockan och insåg att M och C inte skulle komma förens om en timme. Kul. Men så kom dom. Ut i kylan blev det allt. Men det var trevligt minsann.
Allt slutade med att vi tre satt på Donkan i Köping för att sedan knalla in på Lindex. Haha.
Men nu är jag mätt, trött och frusen. Funderar starkt på att duscha för andra gången idag bara för att få upp värmen.

Imorgon får vi se om det blir Kungsör igen.
Men ingen vet med Eleni inte, nejnej!
Om jag hade hunnit så skulle jag ha farit med dit idag men nejdå, så snabba är varken jag eller Camilla.

Nu, dusch iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback