speed up the time

sådär ja. åter här igen..!
Samma visa dag ut och dag in tycks det som.

Blir att stänga av datorn vid nio, här ska man komma i säng tidigt. Måste verkligen se till att sova bättre, det fungerar inte som jag hållt på tidigare. Nu skare bli andra bullar minsann.

Jag har gjort precis ingenting idag.
Tänkte försova mig men traskade upp i alla fall.
Glömde busskortet hemma, fick betala och sno kompisens kort hem.
Gjort min favorit, potatissallad.
Hem till fam. O.
Snart ut till stallet.
Kul liv. Yeah.
Pappa kommer precis strax och hämtart upp mig. Orkar bara inte sätta mig på cykeln, inte i detta mörker och väder. Nejnej!
Sedan blir det hem och så ska jag nog kolla på någon film eller så.

Imorgon blir det volleyboll hela dagen. Friluftsdag ftw!
Ska bli kul och se hur det går. Jag kommer vara sämst.

Men nu kommer fader, måste genast kila. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback