you make me belive

Hela dagen har passerat i ett töcken känns det som.
Försov mig rejält, som vanligt, och vaknade inte förens tio i sju vilket innebar att jag hade tio minuter på mig att ta mig upp på cykeln för att slippa stressa som en tok och halka. Men jag hann minsann, var på stationen redan tio över sju så klapp på huvudet! Det var min mage som fick mig upp ur sängen imorse. Tänkte först ligga kvar och skita i att stressa men så insåg jag att det var ju Culinarens fruuuukost så då kastade jag mig upp. Haha.
Kallköket idag. Jag och Jonna hamnade på att göra smörgåstårta till tjugofem personer. Så nu är vi proffs på att göra smörgåstårtor (ni kommer ihåg när vi fick göra för 150 pers.?) s¨sätt igång att boka oss. Vi kan Lilians hemliga recept och för lite extra cash så gör jag den åt er. ;) haha.
Så har jag käkat musslor idag också. Snacka duktig jag är. Jonna tyckte det smakade Donkans cheesburgare men.. det smakade lite.. grillat på något sätt. Eller som Simone sa; det smakar musslor! Himla klevert..!

Nu är jag i alla fall hemma och är trött. Stannade uppe till elva igår och kollade på Hell's Kitchen, däckade direkt när jag ladea huvudet på kudden efter det.
Efter Top Model blir det att fara ut till stallet och kasta in hästarna och efter åtta tänkte jag ta mig hem till Tarja. Blir ingen loppis imorgon menmen. Blir la bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback