you'll be in my heart

Riktigtriktigtriktigt dryg dag!
Var på gränsen till att ligga kvar i sängen men ville iväg till historian och kolla mina prov (vilket jag nu insåg att jag helt glömt bort!). Bussen var nästan helt tom imorse, antingen har vissa redan slutat eller så skippar dom sista dagen. Kan hända att de började senare men det är strunt samma, ville bara upplysa er om saken!
Så det var alltså historia, restaurang, engelska och sist matte. Värd dag.
Vi städade på restaurang, svarade på frågor om filmen på engelskan och skulle räkna matte på matten. Dock fick vi gröt efter städningen och pepparkakor i matsalen så lite glad blev man ändå.
Har gjort precis ingenting här nu under dagen och så lär det väl fortsätta.
Ska skänka bort masssa pengar till en konsert som går i Augusti. Känns svårt.. Haha.

Men nu tänkte jag kirra lite käk. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback