åttonde juni

Nu har dagen passerat och jag har blåsor unde fötterna!
Började det hela med att sova till elva då jag och Henry diskuterat film ända till halv två. Men det räckte inte för mig för när jag lagt mig så kollade jag klart på The Cider House Rules och klockan tickade sig fram till kvart i tre. Hur som, masade mig upp och gjorde precis ingenting ända fram tills tre ungefär. Då vart det minsann fart i lägenheten.
Jag duschade, fyllde en tvättmaskin, plockade in och ut diskmaskinen samt gjorde mig iordning för mötet. Det var supermycket besök ikväll vilket uppskattas och det vart en hel del prat efteråt.
När jag sedan var hemma så vart det att byta om och kirra stålar. ;) Sen så kom Julia och Ellenor och vi traskade ut till Donkan där vi tjockade och gjorde bort oss. Fy vad jag saknat alla stunder på Donkan alltså! Och allsångerna i mörkret påväg hem. Men hur som, det blir nog fler gånger. Denna kväll så räddade vi en fet äcklig larv och försökte få lastbilar att tuta. En helmyysig kväll som bjöd på många skratt.
Men nu är klockan elva och jag är i stort sett nyss hemkommen. Har hunnit med att käka paj. Pappa hade bakat. ;) Snabbpaj från Ica. Den var god faktiskt! rekomenderar jag att ni köper och smakar. Helt okej.. :)

Imorgon blir det att dammsuga samt torka golv eftersom jag plockade lite här hemma idag. Så nu ser man golvet på mitt rum. Glömde att nämna att jag även packat upp sakerna sedan jag jobbade. haha! Så det blir att fixa resten imorgon. Sen ska jag väl se till att antingen ringa eller åka förbi farfar en snabbis. får la se hure blir med det. Men sen så ska jag och Julia gå till det nyöppnade Kebabhuset. Extrapris ffs! ;) Får se om jag äter något, känner mig så himla äcklig eftersom jag ätit typ samma sak sedan i söndags. huuu! 
På fredag så far jag, Julia, Ellenor och Mathilda till stockholm iallafall och tar en helgalen dag i storstaden. Ska passa på och kolla om det finns något snyggt till sammankomsten med. Beställde kläder igår också så vi får väl se hur det blir med det. :) Ordnar sig nog. Om inte annat så snor jag något ifrån Ida ellerhur!? HA-HA-HA! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback