femtonde juli

Moi är hemma nu. (Psst, det är nu ni ska hoppa och skrika av glädje!?)
Hur som, riktigt drygt att åka hem, drygare än att åka dit måste jag påstå. Myrorna kom krypandes när det var ungefär en timme kvar. Rumpan somnade, mitt onda knä började värka, tröttheten smög sig på ordentligt och AC:n brummade som en idiot. Jobbig släkt! Seriöst, det var som att sitta i en frys. Men jag är så dum att jag håller tyst och pinar mig. Klantarsel!
Menmen, blev barskt väckt av Johanna imorse. Halv nio tändes lampan som satt precis rakt ovanför mitt huvud. Myyyysigt! Blev inte alls mycket sömn för min del kan jag ju säga. Somnade ju en stund på dagen och detta fick jag igen nu. Bara att skylla sig själv i guess!
Trött som jag var så packade jag ihop mina saker osv. Vid halv tio (?) åkte vi iväg. Slog följe med Matthias och hans GPS som försökte lura oss in på vägar som skulle gå genom Norge, snabbare väg. Nehej sa vi och åkte tillbaks till E6'an. Jaao.
Åt godaste köttbullarna på länge. Perfekt stekta, perfekt kokade potatis och supergod sås. *dreggel* Nejmen seriöst. det är varkligen supergott. Rasta hette rastaurangen, men minns jag inte. (Att jag börjar beskriva maten kan inte båda gott, ska nog uppsöka en läkare snart!)
Kom hem relativt sen, ah, hem till Gullvivan alltså. Hur som, Johlin ringer och övertala mig att följa med till Donkan. Sure tänkte jag och satte mig på moppen. Jag fick allt i mig en Mcflurry. haha! Passade på att köpa 2-takts olja och så innan vi drog vidare ut till ÖB där kusin shoppade kakor. Hon är en riktig gottegris. For hem sedan och nu sitter jag här.
Har provat kläderna från Ellos. Kunde ha allt men det är en tröja som ser helt.. sjuk ut? Vet inte om jag tänker skicka tillbaks den, ganska onödigt eftersom det bara blir en sak och den kanske kostade.. 50 kronor?! Så ganska onödigt.. Men nu har jag åtminstonde två kjolar till sammankomsten och så är det bara att leta efter passande tröjor. Blir la bra.
Fick ett sms om att mammas beställning kommit med. Good för då får jag min väska. :)

I helgen blir det att fara till Åkers Styckebruk igen. Ska bli skönt att komma ut till sjön. Superbra fiske är det ju med så känns helt okej. Skippar Stockholm. Lär bli rätt sura miner från mina fjortisvänner. :'D Men skit samma säger jag.

Norskakurs:
Bobil - Husbil
Bajs- Bets

Kommentarer
Anonym säger:

Jag vill med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-07-15 | 20:46:22
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback