nionde juli

Haha, jag blev lite inspererad utav min vän Idloo så jag satte mig och pillade bland alla dessa HTLM-koder. Kulkul! Det är sådant jag kommer att få leka med sedan om ett par månader. Det ni. ;) Och går jag grafisk design så är detta mitt kall. Huu! Får la se hure blir med val och sedan. Kommer säkert sluta med att jag byter linje helt och börjar troka gamla tanter i rumpan. >< *ryser*
Hur som, orkade inte leka så mycket så jag ändrade bara färger och lite annat, mer kommer väl någon annan dag i guess.

Men idag då, får se om det blir någe Kebabhus idag med fjortisarna. Dom har inte hört av sig ännu men jag har ändå inte dammsugit eller något sådant ännu. Yes, jag hoppas att jag kommer mig för att dammsuga för det behövs verkligen. Men idag, när jag inte tänker på dammsugning så har jag ätit paj, ätit ett äpple, börjat kolla på film, druckit en festis och ehm.. kollat på tv. Nu vart ni imponerade va?!
Får väl la se vad dagen kommer att erbjuda mer sedan, ska ut till stallet en sväng med. Hoppas solen håller sig kvar så man kan få en mysig ridtur för en gångs skull och slippa bli blöt. Än så länge har jag inte skådat några mörka moln, men dom kommer väl lagom tills jag åker ut. Det skulle ju inte frvåna mig om jag säger så.
Menmen, nu ska jag kila och kolla om dammsugaren fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback