nionde juni ; dos

Om jag inte var dammallergiker innan så är jag garanterat det nu!
Har städat så jag är helsvett. Dammat överallt förutom i pappas rum och då dammsugit. Och inget fusk idag inte. Nej, alla lister, skåp and you name it har blivit nästan helt dammfria. Nu är det jag som är dammig. -.-
Ska väl snart hoppa in i duschen eller om jag tänker lukta svett tills ikväll och jag kommit hem ifrån stallet. Dagens i-landsproblem! Solen skiner fortfarande iallafall.
Nej, imorgon blir det allt at torka golv och så med. Upptäckte att Rudas (han var typ här för ett halvår sedan om inte mer) kissat på mitt golv. x) Bra jag har städad right?! hahaha!

Kommentarer
Anonym säger:

Hundpiss på golvet har en alldeles egen tjusning. Jag brukar också hrm.. missa när hundkräk pissar på mitt rum (:

2008-07-09 | 18:05:36
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback