sjätte juli

Nu har helgen passerat. Detta har inneburit en hel helg hos familjen Lindkvist. Det är inte varje dag man är där inte!

Fredag ;
Solade en bra stund på förmiddagen då solen ville smeka min välformade kropp, detta resulterade i att jag nästan somnade. Runt tolv så for jag och mama ner på staden för att inhandla vissa produkter, allt ifrån barnmat till en Bamsetidning. Vi hann till och med se en arbetare som smorde in sig i grusdamm för att skydda sig från solen. Snitsigt värre! Han var grå. Sedan for vi minsann och hämtade upp broder Saxin den yngre och for vidare till broder Saxin den äldre där han, den långe och snygge unge mannen var. Iza och Nea var lika blyga som vanligt och broder Saxin den äldre var precis lika osocial som vanligt. Hur som, vi åt glass och jolgubar samt drack saft. Det var gott må jag säga.
Efter detta äventyr så for vi vidare hem till Lindkvist där jag blev avdumpad. Eller tja, vi blev sittandes och fika ett tag innan moder åkte utan ett ord. Hejdå! :'D

Lördag:
Behöver jag säga mer än att dagen spenderades med Ida?

Söndag:
Möte på morgonkvisten. Min kjol gick sönder så jag snodde en ifrån Ida, det var kul! Helmysig tjej det där, undra vad hon heter på msn!? [email protected] kanske? ;) haha. Nej fy, vad säger jag nu? o.o
Nu är jag hemma, funderar på om jag ska masa mig iväg till stallet och rida iallafall eller ta det imorgon? Tufft val, men jag vet redan nu att latheten kommer att ta över och jag kommer stanna hemma. Kul! Men jag funderar dock på om jag ska ta cykeln och motionera Ricki idag. Han är tjock!
Jag har bakat idag. En bajskaka. Det ser ut som bajs, men det är choklad det lovar jag.

1. Smälter man choklad i en kastrull direkt på spisen så blir det inte lyckat
2. Lidlcola är supergott
3. Jag är bäst på att baka Drömmar
4. Jag ska se Arn ikväll
5. Mamma syr och Kent är blind
6. Det skulle stå något kul här men jag glömde

Kommentarer
Anonym säger:

Ja, vad sade du nu!

2008-07-06 | 18:06:12
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback