tjugofjärde juli

Underbart! Sol och nästintill vindstilla precis hela dagen. Som mest en lätt bris som fick löven att susa men inte mer än så! Det var till och med underbart att gå upp nio då jag fick se det vackra vädret utanför.
Yeess, jag gick upp tidigt idag. Redan vid halv tio var jag hos Dennis där Angelica var i full färd med att packa på packningen på motorcyklarna. Så runt elva vart jag och Eddie ensamma. Stekte på hamburgare och for sedan efter diverse uppgifter till badet. (Eddies önskemål så jag fick gott följa med och steka i solen på en smäckproppad gräsmatta.) Menmen.. For hem strax innan tre då Eddie inte alls mådde bra.
Nu har han knaprat Alvedon hela kvällen (eller tja, inte ordagrant då) och är allmänt dåsig. Ont i huvudet och i nacken, mama börjar redan fasa för att han dragit på sig hjärnhinneinflammation och andra hemskheter. Jag rycker bara på axlarana och säger att han överlever. Han jag lyckats överleva i stort sett alla barnsjukdommar när jag var liten så överlever han nog en helt vanlig förkylning. >< *suck*
Nej, nu ska jag ta och besluta mig för vad jag ska ha på mig imorgon och sedan ta en välbehövlig dusch. Jag har seriöst varit igång hela dagen..!
- Badet
- Lagat mat!!!! (Jag anser att steka hamburgare är något utav nobelpriset-material!)
- Cyklat med Ricki
- Åkt en himla massa moped
- Packat en himla massa
- Gjort iordning en massäck (okej, ska sanningen fram så har mama gjort hela men vadå?!)
- Duschat (inom en snar framtid)
- Kollat på bilder utav valparna. En ska snart bli lyckligt utvald. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback