tjugoförsta juli

Jag måste nog påstå att den dusch jag tog igår var den skönaste på länge. huh?!
Var så oerhört jobbigt väder igår. Klibbigt, varmt, fuktigt och kvavt. Kan det bli svårare att andas?

Hur som..
Fick ett underbart sms igår. Tänk att ett par ord kan göra ens dag! Underbart må jag säga. Och det verkar som att folket var på göra-gott-humör igår för jag snackade med Jakob igår och fy så glad han gjorde mig. :D Nästan så att jag inte ville gå och sova sedan. Så kan det vara. Det borde finnas flera sådanna dagar, ellehur?!

Idag då?
Vaknade vid nio utav min något annorlunda dröm..! Jag, pappa och Mårten var och handlade på en något sjuk affär. Sedan åker vi ut till sommarhagen där vi blir stoppade av en polis skulle jag nog kunna tro att det var. Där så blir vi anklagade för någonting som jag inte riktigt minns. Sedan så står hon 'polisen' med en burk med blått pulver i och säger att vi stulit knark? Hon säger att vi kommer hamna i fängelset och jag blir helt till mig av ilska. Börjar skrika och ha mig. Men så tystnar jag tvärt och sträcker upp händerna då hon riktar sin pistol emot mig. Tackar! Hon häver sedan ur sig; "Tja, ni kommer nog att få mellan 3-5 år för det här. Jag skulle inte hoppas på mindre än tre om jag vore er". Jag vart upprörd och började gråta helt hysteriskt. Springer in i hagen och möts utav Calle och där blir jag stående ett bra tag. Vad som händer med 'polisen' och pappa samt Mårten har jag ingen aning om för ganska snart så kommer Elin, Sofia och hon som jag glömt bort namnet på, i en bil och vinkar hysteriskt innan dom åker vidare. (Hagen går längsmed en väg upp till Elins hus). När Elin och dom åkt förbi så vaknar jag. - Yes, knepigt!
    Åter till vad jag tänkte pyssla med idag. Blir att fara upp på stan om en tag. Ska träffa Julia och Anna för att inhandla hårfärg för att sedan dra vidare till Julia skulle jag tro. Så där blir det hårfärgning och så. Myyyys!
Efter det så ska jag åka vidare till Camilla och Magnus är det bestämt så det blir trevligt. Och när jag är klar där så är stallet sista stoppet. Om det är fint väder så tar vi nog en skogstur, annars så blir det att skaka fläsk på ridbanan. ^^ haha.
Nej, nu ska jag ta och hitta på något spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback