tjugosjätte juli

Nuså, nu är det rätt rubrik på rätt dag. Lyckat! :)
Fick inte alls sova idag heller. Låg ch läste ett bra tag igår och somnade därför en aniiing försent. Vart sedan att masa sig upp vid halv nio och packa och ha sig. Vid tio kanske så satt jag, Eddie och Kent i bilen påväg emot Södertälje. Varmt, kvavt och en olidlig sol, men jag sov större delen av sträckan. Myyysigt då jag hade min kudde med. Haha!
Så ungefär en timme efter att vi lämnat hemmet så befann vi oss på Tom Tits. Ganska spännande även för oss lite äldre må jag säga. Var ganska kul om jag får säga't själv! Eddie uppskattade nog detta enormt då man i stort sett alltid fann honom med ett leende eller hörde ett; "Oh, WOW!" eller, "KOLLAKOLLA". Ungar är bra härliga ibland. Han var glad redan när vi gick utanför och kollade in på gården. Haha!
Så det vart en heldag där i stort sett och man var ganska trött när man kom ut igen. Eller jag och Kent iallafall, Eddie studsade runt som en annan gnu. Jobbigt!
Innan vi for hem så kom Kent på idén att vi kunde svänga förbi Mariefred och åka ånglok. Sagt och gjort så for vi emot ångloket som går in till själva Mariefred och slottet där. Var faktiskt himla kul och vackert! (Vuxenpoäng till mig!!) Var spännnade men en timme efter så var det över och vi begav oss till den kokande bilen igen. Har ju Dennis bil och tja, att AC'n fungerar är nästan förmycket begärt. Vi vart i princip kokade levande. Inte roligt! Denna gång sov jag verkligen hela vägen hem och det gjorde ungen med..!
Hemma sedan så fick jag två presenter eftersom jag snart blir sexton och vi inte firar födelsedagar så fick jag dem rakt i handen ungefärum. Så blir att sätta sig i solen och läsa ut hela Arn serien nu då. ;) Maah! (Älskade uttryck!!)

Kvällen innehar grillning och så tänkte jag se om jag kan klämma in en ridtur på kvällen när det blivit svalare. Ska tydligen bli tårtätning här snart med. CIAO!

Kommentarer
Anonym säger:

Du.. jag kommenterar nu (:

2008-07-26 | 20:21:11
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback