trettionde juli

Ser man på. Solen skiner ännu en dag.
Jag är hemma idag. Sov lääänge. Nej, det gjorde jag ändå inte. Gick upp när klockan ringde vid halv nio och så för att göra mig iordning för at fara till ridskolan. Men mitt huvud ville något annat då det demonstrativt rockade loss. Så det vart att gå och lägga sig igen för att hoppas på att värken skulle gå över. Ingen ridning idag inte. Men vi hoppas på morgondagen!
Så istället blir det att fara till farmor och tråka. Lär ju bli ganska booring! "Emilia, det måste ju ha varit år sedan du var här!" - "Nej, jag var här för någon månad sedan!". -.- Eller så lär jag få höra; "Mats, är det där verkligen Emilia?". Kuuul!
Menmen, hon lever ju än så länge.

Nej, nu ska jag kila.. Ciao

Kommentarer
Anonym säger:

Kommer du nästa vecka? w00t? Är det ditt påhitt eller har vi faktiskt planerat det? xD

2008-07-30 | 12:09:17
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback