fjortonde juni

Nu är jag då inte ensammen! Huset kryllar av människor..

Gårdagen innebar inte alls många äventyr. Jag och Ida snodde Esbens moped och for in till Frövi där vi lämnade ett par böcker som både Esben och Ida glömt att lämna in till skolan. Så hamnade vi hos Jonas där vi satt i ett par timmar och förderv tiden. Ganska okej, eller mer än okej! Hur som, for hem och mot kvällningen så åkte vi med Annica till Frövi igen men denna gång för att handla. Väl hemkommna så försvann jag och Annica iväg på en ridtur som gett mig träningsvärk idag. Ajajaj! Med andra ord, inte något mer intressant.

Lördagen, idag, har inte heller fört med sig några äventyr tror jag allt. Jag och Ida har gjort en totalmakover i hennes rum och det är superfint! Det trodde ni aldrig va.. ;) Så har jag hunnit duscha och så hängt en himla massa tvätt så jag är ganska bäst just nu! Nu har jag slagit läger framför datorn där jag nog sitter ett tag.

Nu kom Torgny och dammade av mig så nu måste jag sluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback