tolfte juni

Sådär, då är man helt ensammen i den stora byggnaden igen. Ptja, där trodde jag fel. Linus anlände just och låste in sig på toa för att läsa Kalle. HA-HA-HA.
Ingen aning om när jag gick upp men vaknade då och då när Ida for runt i rummet. Men tio kanske? Mobilen dog igår när jag spelade Sims så får väl ta och leta reda på en laddare i guess. Hur som, Ida missade bussen (klantarsel!) så Annica for och hämtade henne.
Hittade btw en laddare då mitt minne för en gångs skull (ska det förbaskade ordet sitta ihop?) inte svek mig! Kom på att jag tog med mig en ifall att. :'D Så nu har det vällt in sms. Ni vet, jag har ju inte haftr telefonen på under hela natten OCH hela morgonen. ;) haha.
Hur som, blir att ta det lungt nu fram tills fyra har jag för mig (minnet igen) och sedan blire full fart i byn! Tjohej lixom dåh vah!

Två månader och ca två veckor, då ni, då far jag ner till Kalmar och hämtar huuunden! :D *happydance*


22.02

Nu är det ungefär tio timmar sedan jag skrev mitt förra inlägg. Mycket har hänt må så sägas!
När Ida kom hem så blev det att äta lite innan vi började att göra oss iordning. Fint folk tar tid på sig! ;)
Jag lockade håret medans Ida insisterar på att det ska vara rakt. Hon är sepe! Hur som, vart himla stressigt där på slutet, sådant är himla ovanligt för fam. Lindkvist. Hur som, iväg kom vi och såklart börjar det att spöregna! Kulkul.. not! Kollade på Idas avslutning först och tjattrade med henne innan jag, Annica och Torgny for vidare hem och käkade yoghurt samt plockade upp Linus. Så vart det att fara vidare till Rocksammarbadet där vi träffade både den ena och den andra. Jag känner trots allt nästan halva invånarskaran här i Rockis tror jag allt. Ha-ha-ha, där var jag allt fyndig tycker jag! Nejmen det var allt ifrån någon Britta till Mojje,. Efter att vi utstått Rockhammarskolans sångröster så fick vi åka hem, äntligen. x) Alla tanter for hem till det gula guset på prärien och tjockade smörgåstårta (utom jag för jag är bäst!). Jag och Linus smuttade på alkoholhaltig cider och satt på plaststolar. Det är inte varje dag man gör det! Dock lämnade Linus mig i sticket där ganska snart och jag fick sitta med sex tanter (en farbror) samt herr och fru Lindkvist de yngre och studera samt prata akvarie och fiskar i tjugo minuter! Sedan tänkte jag att jag inte ville ta självmord så jag drog mig diskret bort ifrån bordet och rusade uppför trappen. Märkte hur trött jag var då jag la mig i sängen och spelade Sims på telefonen (himla bra uppfinning!) då jag somnade. Vaknade när alla tanter och farbroderns skulle åka hem. Sedär.
Nu har jag och Linus ätit upp fru Lindkvists godis och skrattat åt den sovande herr Lindkvist. Himla kul man kan ha alltså! Nu så väntar jag bara på att tiden ska gå så att vi får åka och hämta hem dotter Lindkvist. Pööh!
Jag är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback