Åttonde maj tvåtusenåtta

Men ja.. ><
Sitter och kollar lite på kläder som jag absolut inte borde eftersom jag måste hårdplugga. Men jag gör det ändå, bara för att båda två är lika tråkigt! -.- Men tja, känner att jag börjar få panik här snart. Mindre än en månad kvar och jag har inga kläder. Bara ett par skor som jag kan ha men inget mera. Liksom. Jag får inte pengar förrens den tjugonde och då är det typ två veckor kvar?! panikpanikpanik! Men jag ska allt suga pengar av pappa, om inte annat för jag väl se till att få ett förskott. x') haha. ^^ I värsta fall får jag gå naken? :') haha. Men jaa..
Ska ju sjunga i kören och då kommer ALLA nior att se typ så jag får inte ha fula kläder på mig! O.O maaah.

Annars har dagen rullat på som vanligt. Hade inte ställt klockan men vaknade ändå halv åtta. Trött som jag var övertalade jag mig själv att det var bäst att stanna i sängen en stund till. jag vill ju inte utsätta mig för HIV risken mer än nödvändligt liksom. o.o haha. Så jag gick upp en timme senare, halv nio. Då vaknade pappa till liv med. vandrade till skolan och blev satt i arbete om TERIGO direkt. :') haha.
Teknik efter det, släckte några lampor  i olika klassrum när vi kollade på proppar och så. ^^ haha. Borrade flaskor med. Kulkul.. NOT! ;) den ni..

Hann bara ha spanska efter lunchen för sedan var det tydligen teater..? Mjo. Skuld och Oskuld hette den eller något liknande i alla fall. Nästan sämsta jag sett! Trååååkig värre. Fanns liksom ingen händelsefull handling.. Ena killen hade supit skallen av sig och fått en infektion i snoooorren och så dampade pappan sönder (hatar det uttrycket men ändå!) och mamman stack ut i skogen där hon träffade sonen och så stack dottern och allt bara KAPOFF. Slutade lyckligt, precis som alla andra smörgrejs. Liksom, livet är inte alltid sådär sockersött att allt i slutet löser sig och blir lyckligt.. Men allt slutar så jämt i filmer, böcker och teatrar. Själv tycker jag att de som har ett mer trovärdigt slut (sorgsligt är nästan bättre, känns mer ^^) är bäst. Men jaja.
Nu är jag hemma i alla fall och skriver blogg som jag inte alls borde göra. Jag ska sätta igång med spanskan. Prov imorrn ju och jag hatar't! Kommer nog gå rätt okej åtminstonde.. Hoppas jag. ;) haha. Men mellan varven måste jag skriva klart idrottsuppsaten, skriva ut och knåpa ihop en framsida och vart jag ska lägga in bilder och så med. Får blir en kreativ kväll!
Om det blir något möte är jag osäker på. Har tre saker jag måste skriva och på tok för lite tid. >< Känner mig verkligen slut. Har inte varit på möte nu sedan söndags och jag vill egentligen inte missa ikväll. Var varken på Tisdag eller Torsdagsmötet förra veckan heller så.. -.- FYYYYYYYYYYYYYYY! Men studiet var jag ju på och det är ju någotning i alla fall. Får se till att bli klar med skoluppgifterna så att jag får en gnutta fritid och studietid nästa vecka! Men det kommer inte bli lika tufft efter denna vecka. De mesta proven är avklarade och jag har ett eller två mattenationella prov kvar sedan är den skiten avklarad. Dåså.. Massa tid till annat..!

Nej, nu ska jag stänga ner Halens och internet över huvud taget och sätta mig vid böckerna istället.
CIAO

__________________

UPPDATERING

Ville bara meddela att jag avskyr att plugga!
satte mig på balkongen och pluggade en stund, men så kom pappa och störde. Sedan när jag fick sätta igång igen så börjar solen skina äckligt starkt så det var pissvarmt. dock blev jag fullt klar med idrottsuppsatsen med bilder och allt. :) Så är helt nöjd. Ändrade i stort sett hela texten. x) haha. Men men. Så la jag mig i sängen som sagt och skulle läsa spanska. Vad tror ni att jag lcykas med då.. Jo jag somnar. Det komiska är att pappa ställde sig i dörröppningen och frågade om jag sov. Men jag hade tydligen sagt att jag inte sov utan pluggade. Dock minns inte jag detta så. ;) HAHA. Men vaknade utav att några skrev på msn. Så jag satte mig vid datorn igen och körde igång med spanskan på allvar. Kan det mesta och hoppas att det sitter kvar tills imorrn! -.- :'D maah. G blire det i alla fall.. hoppas jag :P
Men nu ska jag nog kolla om det finns något att keka och sedan funderar jag skarpt på att sova. fast vi har sovmorgon imorrn och ah, jag kommer få på tok för mpnga timmars sömn då och så kommer jag inte kunna somna på kvällen och iomed att jag har stallet i helgen betyder det att jag måsta upp tidigt och om jag då inte kan sova på kvällarna kommer allt bli KAPOFF! o.o
MEN, jag insåg nu att hästarna går i sommarhagen och inte äter mat så jag slipper åka ut på morgonen.. :D:D::D:D::D:D:D Fy var jag älskar sommaren! ^^ haha. PUSS

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback