HEJ?

ahmen jag vet att ni saknar min blogg liksom. Och ja, jag tänker fortsätta vara fjortis och överanvända smilysar! Take it or leave it!  :'D

Har väl inte hänt så mycket sedan sist i guess. Inte mer än att jag snart skickat hästaset på slakt, erimiterar mig och blir nunna. :)

Gymnasie blir antagligen Wenströmska i Västerås. I'm a mediageek! Ska bli spännande faktiskt. Ser grymt fram emot det..!
Är antagen till John Bauer i Örebro och Kvinnerstaskolan i Örebro med men tackar nej till dom sen. Erkänn att jag är bäst. ;) huhu.

Vet inte riktigt vad jag vill skriva, skulle kunna sitta och skriva ner månad fö rmånad men jag tror inte att så många är intresserade.Drar nog igång bloggen ordentligt denna vecka. :)  Puss på't!

Nu ska jag fortsätta på min idrottsuppsats och sedan plugga lite matte. Nationellt prov imorrn då.. -.- FYYY!

HEJDå?

Kommentarer
Anonym säger:

Och hur sjutton fick du din blogg att se ut på det där viset? Inte är väl det någon färdig mall?

2008-05-05 | 20:56:58
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback